Kapot item ontvangen
Wat vervelend dat je een kapot item hebt ontvangen! Uiteraard mag je in dit geval altijd contact opnemen met onze klantenservice door een mailtje of appje te sturen. Vermeld hierin wel altijd je ordernummer en maak een foto van het item dat kapot is. Zo kunnen we je zo snel mogelijk helpen!
Klacht
Die klacht gaan we voor je oplossen! Je mag een mailtje sturen naar administratie@werifesteria.nl Geef in je bericht duidelijk aan wat je klacht is o.v.v. je naam en bestelnummer. Onze klantenservice neemt jouw klacht zo snel mogelijk in behandeling om te kijken wat we voor je kunnen doen.
Drukte bij PostNL
PostNL heeft het momenteel erg druk, waardoor je pakketje vertraging op kan lopen. Zij hebben hun procedures aangepast, zodat de bezorging van jouw bestelling helemaal veilig gebeurt. Zodra je pakketje ons kantoor. verlaat ontvang je een e-mail. Houdt dus rekening met eventueel vertraagde leveringen.
We zijn bereikbaar op
Contactmogelijkheden
Ik heb een andere vraag
Dinsdag t/m donderdag: 9.00 - 20.00 uur
Vrijdag: 09.00 - 22.00 uur
Zaterdag: 10.00 - 19.00 uur
Zondag & Maandag: 10.00 - 13.00
Stuur een e-mail: admininistratie@werifesteria.nl
Voor alle overige vragen kun je ons mailen via administratie@werifesteria.nl